5 órai Flaming Lamborghini

 2010.04.03. 22:33

Van akinek enni kell
Van akinek inni kell
Van akinek talán ennyi sincsen,
Valamiben hinni kell,
Akkor is ha nem felel,
Melléd ül, és koccint veled az Isten.

Quimby - Parafenomén

 

Megint túl vagyok egy súlyosra sikerült estén. Tegnap 2körül felvetették a többiek, hogy mi lenne, ha meló után elmennénk meginni vmit. Egy kis üdítőbe gondoltam nem halok bele - menjünk. Amikor a Morrison's felé vettük az irányt már sejthettem volna, hogy ez az este mégsem lesz olyan egyszerű. Az elmúlt alkalmak is nagyon csúnyára sikerültek.

5 óra körül meg is érkeztünk, rendeljünk. Legújabb kis kolléga felvetette, hogy kóstoljuk meg a Flaming Lamborghinit. Eddig még nem ittam ilyen shotot, mert úgy hallottam, hogy csúnya dolgokat tud művelni. Dehát muszáj azt kipróbálni, az nem lehet, hogy én ezt kihagyom. Így történt hogy délután 5kor már Flaming Lamborghinit rendeltünk.

Miből áll?

  • 1 cl grenadine szirupot
  • Sambuca
  • Metaxa
  • Galliano
  • 80 % rumot
  • 1 cl kávélikőrt
  • 1 cl Bols Blue Curacao
  • fahéj

Egyébként nagyon szépen néz ki, még meg is gyújtják. A mixer srác kitett elénk 2-2 poharat, ami egyből összezavart, uh muszáj volt megkérnem, hogy magyarázza el az ivás szertartását. Persze egyből hülyének nézett és mondta, hogy egyszerre le kell nyomni az egészet, ennyi. Végül persze kiderült a dolog: ő meggyújtja, én bedugom a szívószálat a tűzbe, le a pohár aljára, elkezdem inni, majd a végén ő ráönti a kávélikőrt meg a fahéjat, amit szintén megiszol, miközben ezek eloltják a tüzet.

Egyetlen problémám volt: martinis pohárban adták, ami bármilyen folyadékból akkora mennyiség, hogy nekem nehéz egyszerre meginni. A shot felénél már fuldokoltam a mennyiségtől, a végén köhögtem az alkoholtól és rendesen bekönnyeztem. Az utolsó kortyoknál éreztem, hogy már be is rúgtam. Nagyon érdekes volt, sosem éreztem ilyen gyors lerészegedést.

Egyébként nem estem be az asztal alá, de nagyon hamar levetkőztem minden gátlásomat. Szerencsére a többiek tartották a ritmust - jól elszórakoztattuk magunkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenygyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr791892872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása